Zainteresowanych zaproszeniem Kamy na warsztaty zapraszamy do kontaktu mailowego na info@danceup.pl. Prosimy podać miejsce, proponowane terminy i wybrane tematy warsztatów.

Program:

Autorski program treningowy warsztatów przygotowany przez Kamę Nienałtowską, w oparciu o wieloletnie doświadczenie oraz wiedzę na temat anatomii ciała łączy m.in. elementy gimnastyki, tańca, fitnessu, jogi, mongolskiej szkoły cyrkowej i technik rehabilitacyjnych. Zostały podzielone tematycznie:

  • NOWOŚĆ! rolowanie – 90 minutowe warsztaty, na których opowiadam czym jest rolowanie i o tym, dlaczego może nam ono pomóc w naszych aktywnościach fizycznych. Niezależnie od tego czy się rozciągamy, tańczymy czy biegamy albo trenujemy fitness, na tych warsztatach możemy znaleźć odpowiedź na to, jak odzyskać komfort i sprawić, żeby mięśnie były bardziej chętne do współpracy podczas zajęć i treningów i przede wszystkim także jak poprawić nasze samopoczucie na co dzień. Pokazuję jak rozluźnić większość partii mięśniowych i jak przeciwdziałać spięciu mięśni. Pomagam uczestnikom znaleźć tzw punkty spustowe, czyli miejsca, które dostarczają najwięcej nieprzyjemnych odczuć i pracujemy nad ich rozluźnieniem. Nie ma obowiązku przynoszenia własnego sprzętu.
  • NOWOŚĆ! front stretch – warsztaty z rozciągania z dedykacją do szpagatów wykroczno zakrocznych. Dowiadujemy się na co zwracać uwagę, żeby bezpiecznie i efektywnie pogłębiać zakresy otwarcia bioder i rozciągać mięśnie. Znajdujemy sposoby na uporanie się z popularnymi przyczynami, które sprawiają, że nie wykorzystujemy w pełni naszych możliwości lub stoimy dłuższy czas w miejscu i nie widzimy postępów. Na zajęciach może pojawić się kilka ćwiczeń angażujących kręgosłup. Zajęcia dla wszystkich zainteresowanych. 90 min.
  • NOWOŚĆ! side stretch – warsztaty z rozciągania z dedykacją do szpagatów poprzecznych i rozkrocznych. Dowiadujemy się na co zwracać uwagę, żeby bezpiecznie i efektywnie pogłębiać zakresy otwarcia bioder i rozciągać mięśnie. Znajdujemy sposoby na uporanie się z popularnymi przyczynami, które sprawiają, że nie wykorzystujemy w pełni naszych możliwości lub stoimy dłuższy czas w miejscu i nie widzimy postępów. Na zajęciach może pojawić się kilka ćwiczeń angażujących kręgosłup. Zajęcia dla wszystkich zainteresowanych. 90 min.
  • back stretch – warsztaty z rozciągania poświęcone pracy nad pogłębieniem gięcia kręgosłupa. Łączą w sobie elementy zaczerpnięte z gimnastyki, tańca, fitnessu, jogi, technik cyrkowych i fizjoterapeutycznych. Pracujemy nad odcinkiem szyjnym, piersiowym i lędzwiowym, zwiększamy zakresy w ramionach i biodrach z dedykacją do back bendów. Na zajęciach może pojawić się kilka ćwiczeń dotyczących rozciągania nóg. Zajęcia dla wszystkich zainteresowanych. 90 min.
  • acro stretch – podczas warsztatow uczymy się wybranych elementów akrobatycznych w których wykorzystywane są elementy rozciągania. Uczymy się np. jak robić mostek ze stania, poznajemy prawidłowe pozycje przy staniu na głowie/przedramionach/rękach. Jeśli czujecie się na siłach, próbujemy przejść w przód/ w tył. Pracujemy też w parach nad ćwiczeniami typowo rozciągającymi, ale z wykorzystaniem mniej popularnych pozycji. Zajęcia polecane są dla osób od poziomu średniozaawansowanego do przedprofesjonalnego. 90 min.
  • power stretch – Program warsztatów zawiera ćwiczenia zwiększające siłę, poprawiające mechanikę pracy mięśni i przewodnictwo nerwowe między mózgiem, a mięśniami. Warsztaty power stretch nie są dynamiczne, w charakterze trochę zbliżone do ćwiczeń typu joga/pilates/kalistenika. Pracujemy nad siłą i balansem, żeby być w stanie w praktyce wykorzystywać nasze zakresy ruchu (np podnosić wysoko nogi, robić mostki ze stania, figury pole dance typu eagle, rio de janeiro czy rainbow marchenko). Uczymy się oddychać przy wysiłku, żeby dotleniać prawidłowo mięśnie i wspomagać tym samym ich pracę. Na tych warsztatach często można znaleźć odpowiedź na to, dlaczego coś nas boli, dlaczego nie robimy postępów lub np mdli nas podczas rozciągania. Zajęcia dla wszystkich zainteresowanych, na każdym poziomie. 90 min.

Program ułożony został w odpowiedni sposób tak, aby zwiększyć zakres ruchu, wzmocnić ciało i wpłynąć na poprawienie świadomości i precyzji ruchu. To także doskonała okazja, by zwiększyć komfort naszego codziennego życia, zapobiec bólom pleców, wzmocnić mięśnie i znaleźć alternatywę dla siedzącego trybu życia. Dla wszystkich tych, którzy tańczą, będą doskonałą okazją by popracować nad techniką ruchu i izolacjami poszczególnych partii ciała.

Na zajęciach prowadzonych przez Kamę nie tylko ćwiczymy, ale także dowiadujemy się, jak funkcjonuje nasz organizm, jak słuchać i pracować w zgodzie z własnym ciałem. Uczymy jak rozciągać się dbając o bezpieczeństwo i zdrowie stawów i kręgosłupa.