20160315_kama_59786done-16x8header

Możemy zorganizować warsztaty w Twojej lokalizacji!

Napisz do nas na info@danceup.pl

Wspólnie ustalamy miejsce, terminy, ilość i program warsztatów. Możemy wykorzystać proponowane poniżej tematy warsztatów lub stworzyć program specjalnie pod potrzeby Twojej Szkoły / Klubu.

Program:

Warsztaty przygotowane przez Kamę Nienałtowską, w oparciu o wieloletnie doświadczenie oraz wiedzę na temat anatomii ciała łączą w sobie elementy gimnastyki, tańca, fitnessu, jogi, technik cyrkowych (szkoła mongolska) i fizjoterapeutycznych. Zostały podzielone tematycznie:

  • stretch choreo – NOWOŚĆ 2017 – Zajęcia przygotowane zostały tak, aby poświęcić podobną uwagę rozciąganiu nóg i kręgosłupa oraz wykorzystać zdobytą wiedzę w nauce elementów gimnastycznych. Rozpoczynają się rozgrzewką z elementami rozciągającymi ogólnie. Na zajęciach oprócz ćwiczeń rozciągających uczymy się choreografii, która powstaje z połączenia sekwencji figur i ruchów, jakie wcześniej omawialiśmy na zajęciach. Zajęcia polecane są dla osób od poziomu średniozaawansowanego do przedprofesjonalnego.
  • stretching – Wszechstronne zajęcia oparte na ćwiczeniach rozciągających nogi i kręgosłup, łączą w sobie elementy zaczerpnięte z gimnastyki, tańca, fitnessu, jogi i prostych technik fizjoterapeutycznych. Oparte są na gruntownej znajomości anatomii i pozwalają znaleźć przyczyny, dla których rozciąganie w wielu przypadkach nie przynosi pożądanych rezultatów. Poprzedzone rozgrzewką z elementami rozciągającymi ogólnie. Zajęcia dla wszystkich zainteresowanych.
  • leg stretch Zajęcia przygotowane tak, aby głównie uwagę poświęcić rozciąganiu nóg, poprzedzone rozgrzewką z elementami rozciągającymi ogólnie. Łączą w sobie elementy zaczerpnięte z gimnastyki, tańca, fitnessu, jogi i prostych technik fizjoterapeutycznych. Dowiadujemy się na co zwracać uwagę, żeby bezpiecznie i efektywnie pogłębiać zakresy otwarcia bioder i rozciągać mięśnie. Na zajęciach może pojawić się kilka ćwiczeń angażujących kręgosłup. Zajęcia dla wszystkich zainteresowanych.
  • back stretch Zajęcia przygotowane tak, aby głównie uwagę poświęcić rozciąganiu kręgosłupa, poprzedzone rozgrzewką z elementami rozciągającymi ogólnie. łączą w sobie elementy zaczerpnięte z gimnastyki, tańca, fitnessu, jogi i prostych technik fizjoterapeutycznych. Uczymy się jak bezpiecznie pogłębiać gięcie kręgosłupa na całej długości. Na zajęciach może pojawić się kilka ćwiczeń dotyczących rozciągania nóg. Zajęcia dla wszystkich zainteresowanych.
  • acro stretch Zajęcia przygotowane zostały tak, aby poświęcić podobną uwagę rozciąganiu nóg i kręgosłupa oraz wykorzystać zdobytą wiedzę w nauce elementów akrobatycznych/gimnastycznych. Rozpoczynają się rozgrzewką z elementami rozciągającymi ogólnie. Na zajęciach oprócz tradycyjnych ćwiczeń rozciągających pojawiają się elementy akrobatyki i gimnastyki wymagające gibkości. Uczymy się jak robić mostek ze stania, poznajemy prawidłowe pozycje przy staniu na głowie/przedramionach/rękach. Jeśli czujecie się na siłach, próbujemy przejść w przód/ w tył. Pracujemy też w parach nad ćwiczeniami typowo rozciągającymi, ale z wykorzystaniem mniej popularnych pozycji. Zajęcia polecane są dla osób od poziomu średniozaawansowanego do przedprofesjonalnego.
  • power stretch – Zajęcia przygotowane zostały tak, aby poświęcić podobną uwagę rozciąganiu nóg i kręgosłupa. Rozpoczynają się rozgrzewką z elementami rozciągającymi ogólnie. Program został wzbogacony o ćwiczenia zwiększające siłę i poprawiające przewodnictwo nerwowe między mózgiem, a mięśniami. Warsztaty power stretch nie są dynamiczne, w charakterze trochę zbliżone do ćwiczeń typu joga/pilates. Pracujemy nad siłą i balansem, żeby być w stanie w praktyce wykorzystywać nasze zakresy ruchu (np podnosić wysoko nogi, robić mostki ze stania, figury pole dance typu eagle, rio de janeiro czy rainbow marchenko). Uczymy się oddychać przy wysiłku, żeby dotleniać prawidłowo mięśnie i wspomagać tym samym ich pracę. Zajęcia dla wszystkich zainteresowanych, na każdym poziomie.

Program ułożony został w odpowiedni sposób tak, aby zwiększyć zakres ruchu, wzmocnić ciało i wpłynąć na poprawienie świadomości i precyzji ruchu. To także doskonała okazja, by odpocząć i rozruszać się po całym tygodniu pracy i zwiększyć komfort naszego codziennego życia. Zapobiec bólom pleców, wzmocnić mięśnie i znaleźć alternatywę dla siedzącego trybu życia. Dla wszystkich tych, którzy tańczą, będą doskonałą okazją by popracować nad techniką ruchu i izolacjami poszczególnych partii ciała. Ćwiczenia pozytywnie wpływają na zdrowie, kondycję i rzeźbią sylwetkę.

Na zajęciach prowadzonych przez Kamę nie tylko ćwiczymy, ale także dowiadujemy się, jak funkcjonuje nasz organizm, jak słuchać i pracować w zgodzie z własnym ciałem. Uczymy jak rozciągać się dbając o bezpieczeństwo i zdrowie stawów i kręgosłupa. Rozciągamy mięśnie, ścięgna, poprawiamy nawilżenie stawów, wzmacniamy kondycję i udowadniamy sobie, że możemy więcej. Widoczne rezultaty, to najlepsza możliwa satysfakcja!