Kama Nienałtowska swoją przygodę z ruchem rozpoczęła w wieku 3 lat, od rytmiki i gimnastyki artystycznej. W czasach wczesnej podstawówki poznała podstawy baletu i wiedziała, że to coś, co na zawsze określi jej życie. Przez prawie 10 następnych lat budynek Szkoły Baletowej im Romana Turczynowicza w Warszawie oznaczał dla niej niezliczone godziny spędzone na treningach, rozciąganiu się i szkoleniu wielu technik tanecznych. Poza tańcem klasycznym były to przede wszystkim jazz i modern dance, taniec musicalowy i funky oraz akrobatyka. Brała udział w licznych pokazach i wyjazdach szkoleniowych, tworzyła choreografie indywidualne i grupowe, tańczyła m.in. na deskach Teatru na Woli. Słuch, teorię muzyki i grę na instrumentach (pianino, gitara) poznawała na indywidualnych zajęciach, a muzykalność szkoliła między innymi w Teatrze Narodowym, przez wiele lat śpiewając w chórze Alla Polacca. To właśnie ta różnorodność w podejściu do kształcenia taneczno – muzycznego dała jej unikatową kombinację wiedzy i praktyki. W międzyczasie, równolegle, przewijało się jeszcze wiele innych, różnorodnych form aktywności ruchowej. Od tańca towarzyskiego, poprzez pływanie po sztuki walki. Również na tym polu znalazło się parę sukcesów – Kama może się m.in. pochwalić brązowym medalem mistrzostw prestiżowego klubu judo „Ryś” w kategorii open.

Okres początku studiów przyniósł wiele zmian i oznaczał rozstanie z baletem. Jednak przyzwyczajenie do aktywnego trybu życia i miłość do tańca nie dawały spokoju, a kusić zaczęła… salsa. W lecie 2009 Kama trafiła do Warsaw Salsa Club i bardzo intensywnie wróciła do treningów. Rezultaty pojawiły się bardzo szybko i już w kwietniu 2010 zaczęła trenować pierwszą własną grupę salsy liniowej, a niedługo później także bachaty i cha cha cha. Od tego czasu klimaty latynoskie na stałe zagościły w jej życiu, również zawodowym. Przez kilka lat, poza prowadzeniem kursów, obejmowała stanowisko dyrektora operacyjnego Warsaw Salsa Club. W 2014 roku rozpoczęła intensywną naukę zupełnie nowego dla niej stylu – pole dance.

Ciało od najmłodszych lat przyzwyczajone do ruchu, pozwala jej cały czas aktywnie pracować nad kontorsją. Uczy jak poprawnie się rozciągać i giąć. Prowadzone przez nią zajęcia, to nie tylko zestaw starannie dobranych ćwiczeń, ale przede wszystkim dawka wiedzy o anatomii i mechanizmach, które pozwalają nam bezpiecznie pracować nad pogłębianiem zakresu naszego ruchu.

Wybrani pedagodzy/instruktorzy/wykładowcy:

  • Hanna Kosiewicz – taniec klasyczny, stretching, jazz, modern dance, taniec musicalowy
  • Ewa Głowacka, Marek Zajączkowski, Mira Wojewoda – taniec klasyczny
  • Kristina Nekyia (USA) – stretching and contortion
  • Dr Mariusz Hrycyna – anatomia i fizjologia pod kątem stretchingu
  • Alasan Watt – funky
  • Urszula Skośkiewicz – jazz dance, modern dance
  • Trisha Brown Dance Company (USA) – jazz dance
  • Alien Ramirez (USA) – salsa, body movement